Első próbálkozások tapasztalatai

Korábban már készítettem egy bejegyzést ebben a témakörben, ezért ezt most nem fogom megismételni, csupán egy hivatkozást teszek ide.

E58 klón-Dronom (ezzel gyakoroltam)

Első legális repülési kísérlet - 2022.10.24. Fót-i Auchan "Ipari terület"-en, a szabad légtérben.

Mivel a Dron-om csak max. 80 méterre tud eltávolodni (védelem van benne, ha kikerül a vezérlő jelből, automatikusan leszáll), így bőven belül vagyok a maximálisan engedélyezett paramétereken.
Beléptem a MyAPP-ba, kijelöltem a területet, beállítottam a repülés paramétereit és területet foglaltam. Zöld jelzést kaptam, szabad a terület repülhetek.

Olyan helyet választottam, ahol a felszállás és a leszállás is könnyű, mivel aszfalt van, hát tévedtem, nem gondoltam a "szellő"-re, mivel a Dron-om mindössze 98 gr, így a legkisebb szellő is viszi mint a vihar. Felemeltem a motorok teljesítményét az alapértelmezettről (30%) 100%-ra, de ez sem segített, már irányítható volt, de a széliránnyal szemben tehetetlen volt. Be is repült a bozótosba, ahol 30 percig keresgéltem, mire megleltem. 


Folytatása

Nos a Drono-zás új szintjére lépek - DJI Mini SE!

Megjegyzések