Szécsényi Várpark, egy 3D Ijjászverseny során, 2023.09.16. - Várpark Drón

Szécsény "Várpark" - NM Forgách-Lipthay Kastélymúzeum Szécsény (Forgách-kastély)

A helyszín lakott területen kívül volt, látogatók tömege sem akadályozta, hogy felülről is bemutathassam a helyszínt, így felküldtem a "madaramat", hogy nézzek körül fent, így most úgy is bemutathatom, ahogy a Madár látja.
Amíg én fényképeztem, videóztam, reptettem, feleségem türelmesen üldögélt a tóparton lévő pihenyőhelyen (3 órácskát). A tó környezete rendezett, tisztaság volt, kikapcsolódásra, pihenésre kiváló terület, és aki horgászni szeret, az itt horgászhat is, horgászok részére, még ToyToy-t is telepítettek a tó partra.
A Tóparttól rálását a Forgách kastélyra, egy Madár szemével
Egész napos barangolás BLOG beszámolója itt nézhető meg!

További helysíneken készítettem még Drón felvételeket, lásd külön BLOG bejegyzésben!

Megjegyzések