DJI Care Refresh fontossága és hasznossága!
Utolsó módosítás dátuma: 2024.09.14. 10:00
(Létrehozás alatt ....., ha ezt a sort már nem látod, a folyamat akkor ért véget!)
2024.09.06-án vásároltam egy DJI NEO Combo Drón csomagot, amit 9-én meg is kaptam GLS csomag automatába. 10-én bekapcsoltam és a DJI FLY App-al párosítva aktiváltam is a DJI fiókomban.
Óvatossá váltam, ezért konkrét azonosítókat kitakartam, a továbbiak ban érthető lesz miért! |
A regisztráció előtt a telefonon frissítettem a DJI FLY App-ot, a DJI Support/letöltés oldalról, az APK telepítőt, és telepítettem, így az APP verziója 1.14.1(1005-official) lett.
A regisztráció után, kikapcsoltam a drónt és kiléptem a FLY App-ból is. Összedugtam a telefont az RC-N3-al (ezt adták a csomagban távként). A kapcsolódáshoz kiválasztottam az új DJI NEO-t (van már a fiókomban egy DJI Mini 3 is), ezután feljött a Conect választási lehetőségek sokasága:
- csak a Drónhoz,
- Drón és DJI FLY,
- Drón DJI FLY - RC-N3.
most az RC-N3-at választottam. Gyárilag már össze volt párosítva a drón és az RC, így a kapcsolódás rögtön létrejött, és jött egy furcsa üzenet:
Angolul nem tudván a Google fordító kép fordítási szolgáltatását vettem igénybe, e szerint:Ez az üzenet furcsa és érdekes, hiszen újonnan vásároltam a MyActionCam.hu WEB lapon keresztül, kedvezményes kupon kóddal (Drone Hungary) eredeti DJI dobozban érkezett, és a zárószalag is rajta volt, azaz korábban nem volt felbontva a doboz. Kilépve mindenből, újraindítva, a hibaüzenet újra megjelent.
Ellenőriztem a kapcsolódást a DJI FLY fiókomban:
Ami furcsa volt, hogy Valid a szerviz, de készülék nincsen hozzákötve, továbbá, hogy a drón és a vezérlő SN száma azonos, azaz nem az RC-N3 SN számát mutatja. Megpróbáltam összekötni a 3 eszközt:Próbálkoztam a MyActionCam-nak írtam, hogy gondom van (hibaüzenet), érdekes választ kaptam amivel nem igazán tudtam mit kezdeni:
Válaszoltam, hogy akkor dobjam el? Másnap kaptam választ (a szerviz nyitvatartása 12-18 óra!):Végül is hiába van nálam a drón, nálam még soha sem repült, csupán regisztráltam, a drón keresésre, megtalálta és meg is mutatta a térképen, hogy nálam van a lakásomban, szóval belenyugodtam és létrehoztam a visszaküldési kérelmet.
Ettől kezdve az események felgyorsultak, visszaigazolták, hogy elfogadják, megkaptam a futár feladási címkét (Szombathely!), kinyomtattam, a drónt összecsomagoltam és megrendeltem az elszállításhoz a háztól való elvitelt is. A DHL fog érte jönni holnap (péntek 9-12 között. Címkét ráragasztottam a csomagra és várom a futárt, hogy átvegye.
Miután a csomag felvételt megrendeltem, szólt a telefon, a kijelzőn: DJI Európa B.V. Amsterdam, egy csengő hangú Hölgy udvariasan próbálta elmagyarázni amit nem értettem, de németre váltottunk, és elmagyaráztam, hogy nem tudok angolul, válaszként elmondta, hogy küld egy e-Mailt, abban mindent leír:
és a DHL-től is megjött az értesítés, hogy hozza a csere készüléket, ez bizony lassu lesz, mert Vámkezelést is emlegetett:
Itt tartok, ha a folyamat előbbre halad, változik, folytatom ....
- Új eszköz, hogy lehet "Elrepült"?
- Egy "Elrepült" jelzés miért nem törölhető, egyszerű módon? Még a Support sem tudja törölni a jelzést!
- Egyéb gondolataim is vannak, de egyenlőre nem írom le!
11:13 - a DHL futár telefonált, 2 perc és hozza az új drónt. Megérkezett az új (?) drón), Szombathely a feladási cím.
Folytatás: 2024.09.13. 22:45, egész napot az Uzsoki Sürgősségin töltöttem feleségemmel, Őt bent tartották, most érkeztem haza.
Kíváncsiságom erős maradt, bekapcsoltam, párosítottam FLY-asl, RC-N3-al, aktiváltam.
Megnéztem a DJI fiókom eszközök állapotát, és már benne is van az új, a Care Refresh átvezetődött az újra:
Ilyen gyors a DJI Support és a Care Express - drón csere:
Megjegyzések
Megjegyzés küldése