Úgy adódott, hogy immár 3 hónapja nem repülhettem egészségügyi okok miatt (feleségem ápolásra szorult 24 órában), azaz m1 napon augusztusban volt 1 napos helyettesítésem, így repülhettem a Tisza tónál, természetvédelmi engedéllyel (DOE).
Ma ismét úgy adódott, hogy a délelőttöt repülésre fordíthattam, viszont messzire nem volt lehetőségem elautózni, így a Margit szigetet választottam, mégpedig olyan részeit, főleg a DUNA parvonalában, hogy lakott területet és emberek tömegeit elkerülhessem.
A délelőtti repülés követése az AirData LOG szerint (térképre helyezve)
Mielőtt elindultam, ellenőriztem az MDS-ben (MyDroneSpace Hungarokontrol légiirányítás), és a Margitsziget nem esett korlátozás alá, így a max. felszállási magasságom 120 m lehetett.
Mivel a képrögzítés RAW formátumban végzem (mármint a drón), agy azok feldolgozásához időre van szükségem, a videók szerkesztéséhez, pedig csak ezek után fogok majd hozzákezdeni. Sőt a képeket veszem előre, majd a 360-fokos gömb-panoráma-k jönnek (ha jól emlékszem 3.db. lesz).
Amíg el leszek foglalva a képfeldolgozással, addig lehet tanulmányozni a repülések adatait, amelyek az "AirData" szolgáltatás igénybevételével készülnek (fizetős szolgáltatás, de érdemes használni, mert utólag jól kiértékelhetők a repülés adatai!
Három felszállást valósítottam meg:
Egy repülésről ilyen részletes LOG információkat lehet kapni, sőt még videót is rögzít hozzá ...
Bizony elég meleg volt, bizony az akksik hőmérséklete is felment az egekbe!
Kormánymozdulatok végrehajtási idői
Mint látható, volt egy időn túli kormány mozdulat elmaradás is!
A jelerősséggel nem volt hiba, hiszen a legtöbbször igyekeztem VLOS-on belül maradni!
Akkumulátorok jól bírták, még a 10A is megadták a motoroknak!
Elkészültek a gömb-panoráma képek is, 2.db. lett. Ha képre kattintasz megnyílik, és a megnyíló képre kattintva, már fogatható és körbenézhetők!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése