Adatvédelem - Fiókfeltörés - Adatlopás - Csalás - Hitelesítés - Bankbiztonság

A bejegyzés címében érdekes, izgalmas és nagyon-nagyon-nagyon fontos fogalmak szerepelnek, ezek közül kiemelem:
a BANKBIZTONSÁG-ot!

Utolsó módosítás: 2023.03.27.

A címben leírtakat mind átéltem, túléltem, tudom miről fogok írni. Ez nem elmélet (!) ez maga a ma  valósága, bárki lehet áldozat, ha nem vigyáz az adataira, értékeire (pénzére)!

Ugyan Magyarország egy picike ország a nagyvilágban, de az itt élőket sem kerüli el az Internetes CSALÁS, az elektronikus adatlopás, ja és a valós banki bűntények, amikor a vagyonodat lopják el! Mindez miért következik majd be? Mert nem vigyáztál eléggé, azaz Te leszel a hibás!

Még nem tudom mi legyen a tartalma, de majd kitalálom (már kitaláltam!), 3 hónapja vagyok túl a banki csaláson, és 2 napja a fiókjaim (Google, Facebook) feltörésén, a sokkon már túl vagyokaz általam jónak vélt intézkedéseket és lépéseket is megtettem, elvégeztem, hogy ezek mire elegendőek és meddig védenek és mi ellen, ezt majd az idő fogja igazolni!.

A bejegyzés olvasása a másik BLOG oldalamon folytatódik!



Megjegyzések