Kedvenc hidam - M0 Északi híd, Megyeri Híd, Karácsonyra felöltöztetve - 2023.12.17.

Kedvenc hidam - M0 Északi híd, Megyeri Híd, Karácsonyra felöltöztetve - 2023.12.17.

Utolsó módosítás: 2023.12.20.18:30

Előző napon Tassi Halászcsárdában kipróbáltam a drónomat, milyen kéket tud készíteni gyenge fényviszonyok között és meglepően szép felvételt készítettem. Ekkor döntöttem el, hogy a kedven hidamról is készítek drón felvételt, most a különösen csodás Karácsonyi díszvilágítás jó alkalmat ad erre.

A végső lökést drónos ismerős adta meg, szombaton rám csörgött telefonon, hogy találkozzunk a híd pesti hídfőjénél és repüljünk egy közös programot, találkoztunk és repültünk és forgattunk.

Most itt előzetesként a hídon való autós utazást mutatom meg, és hidas képekre és videóra még pár napot várni kell, mert elmaradásban vagyok, de igyekszem majd.

1.rész - utazás a hídon (Budára és vissza)

Megérkezve a 2.sz. főúton a Megyeri hídhoz, hatalmas a forgalom a híd alatt, itt és össze vissza az útszéleken parkolnak az autók, és fényképészek hada lepi el a környéket és a hidat. ki okostelefonnal, ki állványról, ki drónt felküldve készíti a felvételeket. Egy szabad helyre leparkoltam, kipakoltam, a a hídfeljáró északi oldalán távolabb a főúttól, helyeztem ki a felszálló pontomat, ki is világítottam, hogy jól látható legyen, hogy ez egy drón felszállási helye.

HomePont-om a drón fel/leszállási pontja

A videókra várni kell még, de a képekből már tudok mutatni.

Először a drónos képek (DJI Mini 2SE)

NIKON Coolpix A1000, állványról:

2.rész, Drón videó.

Megjegyzések